Avro begint theaterblad


De titel 'tribune' geeft aan dat de Avro via radio, televisie, een blad en via internet extra aandacht besteedt aan het betreffende onderwerp. Op deze manier wil de zendgemachtigde ook meer ledenbinding bewerkstelligen, zegt programmadirecteur Ad 's-Gravesande.
De directeur denkt dat een theatertribune ongeveer 50.000 leden zou kunnen trekken. Zij worden op de hoogte gehouden van voorstellingen, komen in aanmerking voor kortingen bij theaterbezoek, kunnen profiteren van een 'last minute-service' voor kaartjes die nog niet zijn verkocht en mogen genieten van speciaal georganiseerde premières.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zijn plannen om het theatertijdschrift breder uit te brengen dan alleen richting de leden van de tribune. Daarover is de omroep in overleg met andere partijen, waaronder dagbladen. Hoe groot de oplage uiteindelijk zal zijn en waar het tijdschrift verkrijgbaar zal zijn is nog niet met zekerheid te zeggen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid