Succesvolle samenwerking Philips en Nike


De samenwerking met sportartikelengigant Nike was vorig jaar goed voor de verkoop van een miljoen producten, waaronder een mp-3 speler voor in de sportkleding.
Directielid R. Provoost van de divisie consumentenelektronica spreekt van een mijlpaal. Hij maakte het verkoopcijfer gisteren bekend op de CES, een jaarlijkse beurs voor consumentenelektronica in Las Vegas. Welk bedrag met de Nike-verkopen gemoeid is, wilde hij niet zeggen. Maart vorig jaar gaf het concern aan vanaf de tweede helft 2003 op enkele tientallen miljoenen extra inkomsten te rekenen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPhilips en Nike gingen twee jaar geleden samenwerken. Philips ontwikkelde onder andere een draagbare radio en speciale koptelefoons die tijdens het sporten gedragen kunnen worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid