Overslaan en naar de inhoud gaan

Succesvolle samenwerking Philips en Nike

Het beleid van Philips om via partners als Nike toegang te krijgen tot de lucratieve jongerenmarkt werpt vruchten af.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking met sportartikelengigant Nike was vorig jaar goed voor de verkoop van een miljoen producten, waaronder een mp-3 speler voor in de sportkleding.

related partner content for mobile comes here

Directielid R. Provoost van de divisie consumentenelektronica spreekt van een mijlpaal. Hij maakte het verkoopcijfer gisteren bekend op de CES, een jaarlijkse beurs voor consumentenelektronica in Las Vegas. Welk bedrag met de Nike-verkopen gemoeid is, wilde hij niet zeggen. Maart vorig jaar gaf het concern aan vanaf de tweede helft 2003 op enkele tientallen miljoenen extra inkomsten te rekenen.

Philips en Nike gingen twee jaar geleden samenwerken. Philips ontwikkelde onder andere een draagbare radio en speciale koptelefoons die tijdens het sporten gedragen kunnen worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in