Commerciële zenders op 41,5%
De commerciële tv-zenders hadden in week 3 opgeteld een marktaandeel van 41,5. De publieke omroepen behaalden gezamenlijk een aandeel van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HMG scoorde met marktleider RTL4 een aandeel van 16,1, RTL5 had 4,5, Yorin 4,6. SBS kwam uit op 16,3: SBS6 9,4, Net5 4,0 en Veronica 2,9.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er was niet echt een uitschieter onder de best bekeken programma’s. Dit keer won Spoorloos (KRO, Ned. 1): bijna 2,4 miljoen kijkers. GTST (vrijdag) trok 2,3 miljoen mensen, Baantjer 2,2 miljoen. De vierde plek was voor Studio Sport (gisteravond) met ook 2,2 miljoen kijkers. Vijfde was Idols met 2,1 miljoen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid