Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 41,5%

De commerciële tv-zenders hadden in week 3 opgeteld een marktaandeel van 41,5. De publieke omroepen behaalden gezamenlijk een aandeel van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HMG scoorde met marktleider RTL4 een aandeel van 16,1, RTL5 had 4,5, Yorin 4,6. SBS kwam uit op 16,3: SBS6 9,4, Net5 4,0 en Veronica 2,9.

related partner content for mobile comes here

Er was niet echt een uitschieter onder de best bekeken programma’s. Dit keer won Spoorloos (KRO, Ned. 1): bijna 2,4 miljoen kijkers. GTST (vrijdag) trok 2,3 miljoen mensen, Baantjer 2,2 miljoen. De vierde plek was voor Studio Sport (gisteravond) met ook 2,2 miljoen kijkers. Vijfde was Idols met 2,1 miljoen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in