Overslaan en naar de inhoud gaan

Seth Godin met "niet virtuele" viral marketing

Seth Godin was een paar maanden geleden in Nederland. En hij is nu bezig met het schrijven van een nieuw project, niets bijzonders. Nou ja,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Seth Godin was een paar maanden geleden in Nederland. En hij is nu bezig met het schrijven van een , niets bijzonders. Nou ja, niets bijzonders is ook niet waar, want hij doet het samen met 33 vooruitstrevende denkers zoals Tom Peters en Malcolm Gladwell (o.a. Tippingpoint).Maar Seth zou Seth niet zijn als hij niet een stapje verder gaat.

related partner content for mobile comes here

Seth heeft zijn uitgever overtuigd 10.000 drukproeven (heet dat zo, Theo?) te maken. Deze drukproeven zijn door Seth verkocht aan een geselecteerde groep mensen die ze alleen mochten kopen, op voorwaarde dat ze ook een flink aantal van de definitieve exemplaren zullen kopen.

En het werkt, alle 10.000 proefexemplaren zijn al verkocht en P & G heeft al een order geplaatst van 1.000 stuks.

Ja virale marketing, maar dan niet virtueel :-)

bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in