Overslaan en naar de inhoud gaan

Reisorganisatie Thomas Cook lanceert Huismerk

Vanaf vandaag liggen er bij de eigen winkelketen van reisorganisatie Thomas Cook Nederland voor het eerst gidsen van het huismerk Thomas…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de opkomst van internet staan de verkopen via reisbureaus onder druk. Thomas Cook hoopt de concurrentiepositie van de eigen 180 reisbureaus te versterken door het aanbieden van een huismerk.

related partner content for mobile comes here

Gerard Helming, directievoorzitter Thomas Cook Nederland: 'Reizen is beleven en dat gevoel willen we de klant ook meegeven. We willen de romantiek en spanning van het reizen terugbrengen. Eigenlijk zoals de grondlegger van ons bedrijf, de Engelsman Thomas Cook, ook voor ogen had toen hij als pionier de eerste georganiseerde reis tot stand bracht in 1841. In eerste instantie vertaalt dit zich in het nieuwe design, de brochures en een nieuwe pay off: Thomas Cook, Zoals reizen bedoeld is.'

Gerard Helming, die eerder commercieel directeur bij Transavia was, zegt verder: 'De verhoudingen tussen de verkoopkanalen wijzigen zich, maar wij geloven in het bestaansrecht van reisbureaus, naast de website en callcenter van Thomas Cook.'

De Thomas Cook reisbureaus zullen verder gaan als Thomas Cook Travel Shops.

Thomas Cook wil daarmee een multichannel reismerk zijn waar de klant zowel via Travel Shops, callcenter als website zijn reis kan boeken.

De van Thomas Cook is ook aangepast aan de nieuwe stijl en daar is onlangs de verkoop van losse tickets aan toegevoegd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in