Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden voor de Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards bekend

De jury van de Nationale E-mail Marketing & E-mail Publishing Awards heeft vijf cases genomineerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijzen voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden uitgereikt tijdens De Vierde Nationale E-mail Marketing Conferentie (www.emailmarketingconferentie.nl), die op 7 september 2005 plaatsvindt in de Meervaart te Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden in de categorie E-mail Marketing zijn:

- M-one/Kimberly Clark: Page puppy Case

- Wegener DM/Fitness First: Fitness First Case

- Acxiom/Koninklijke Landmacht: Wervingscase nieuwe medewerkers

In de categorie E-mail Publishing zijn genomineerd:

- Rapidsugar/Telegraaf: Speurders.nl Case

- Veritate/REED Business Information: NT email Nieuwsbrief

De genomineerde organisaties zullen allen een presentatie verzorgen tijdens de conferentie. Na de presentatie is er gelegenheid tot het stellen van vragen door de aanwezigen. Het publiek en de jury zullen na de presentaties en de vragenronde hun stemmen kenbaar maken.

Het publiek telt voor één jurylid. Na het tellen van de stemmen zal duidelijk zijn welke organisatie winnaar is van de Nationale E-mail Marketing Award 2005 en de Nationale E-mail Publishing Award 2005, direct daarna volgt de uitreiking van de award.

De jury ? die bestaat uit Marc Borgers, zelfstandig marketing adviseur, Beer Flik van Dynamic Zone, Peter Joziasse van TPG Post en Michel Schaeffer van bol.com ? heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst aan de hand van een aantal vooraf vastgestelde criteria:

- effectiviteit van de campagne (o.a. respons, budget)
- creativiteit (o.a. opmaak, lay-out, content)
- inzet van middelen (o.a. personeel, budget)
- onderdeel van totale communicatie
- functionaliteit (o.a. gebruiksvriendelijkheid)
- innovatieve elementen, is het vernieuwend
- de wijze waarop het database is opgebouwd (permissie van de ontvanger is een vereiste)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in