Adverteerders teleurgesteld in kijkcijfers Talpa


Ze is ook van mening dat Talpa de kans moet krijgen om nog te groeien. ‘Het tv-seizoen moet nog goed op gang komen. De plannen zijn ambitieus genoeg’, zegt ze in De Telegraaf.’ Talpa bezette de vijfde plaats van best bekeken zenders in de afgelopen week.
Volgens Bas de Vos van Kijk- en LuisterOnderzoek is vooral de vooravond een zorgenkindje. ‘In de vroege avond zet RTL Boulevard de toon. NSE trok telkens minder kijkers dan de avond ervoor en dat is geen goed teken. Het programma moet zich ontwikkelen, maar dat zal moeilijk zijn. Tot nu toe valt het begin van Talpa tegen. Op 'primetime' moet de programmering nog op stoom komen, maar de vooravond is vooralsnog niet gelukt. Talpa is nog geen familiebrede, vernieuwende zender.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTv-kenner Bert van der Veer: ‘Het is mij te vroeg om te zeggen dat het met hun vooravond niet meer goed komt, die kan nog aantrekken. Ze gaan er eerst aan schaven voordat ze gaan schuiven met programma's. Ze geven de programma's zeker een maand of twee de kans, want als ze ze meteen bij het vuilnis zetten dan is dat publicitair niet handig.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid