Overslaan en naar de inhoud gaan

Volgt Unilever weblogs?

Frank post op Marketingfacts: Na Kryptonite, Kensington en Landrover nu dan Unilever die zich in de blogosfeer mengt. Maar nu met goed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

post op : Na Kryptonite, Kensington en Landrover nu dan Unilever die zich in de blogosfeer mengt. Maar nu met goed nieuws. Dan Entin is een blogger die schrijft over de problemen die hij heeft om zijn favoriete deodorant te vinden.

related partner content for mobile comes here

Unilever luistert schijnbaar en heeft niet alleen uitgebreid per mail geantwoord, maar Dan ook voorzien van een voorraadje deodorant. Is dit het vervolg op klantenservice? Naast het callcenter en email-afhandeling, ook blogmonitoring? Zijn er in Nederland merken/bedrijven die actief de blogosfeer in de gaten houden?

Noot: er zijn al meerdere bedrijven die al enkele jaren proactief de discussiefora (en tegenwoordig ook weblogs) volgen om klachten te signaleren, 'marktonderzoek' te doen of om onverwachte klantenservice te kunnen verlenen. Diensten van leveranciers als of zijn hiervoor een praktische oplossing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in