Overslaan en naar de inhoud gaan

Terechte straf Checkit, maar IAB zit er ook naast

Vorige week was het volop in het nieuws: het IAB bestraft Checkit en schorst het zoekmachinemarketingbureau voor zes maanden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week was het volop in het : het IAB bestraft Checkit en schorst het zoekmachinemarketingbureau voor zes maanden.

related partner content for mobile comes here

We vroegen onze bezoekers of dat terecht was (want je moet zoekresultaten niet manipuleren) en een kleine meerderheid van 41 procent vond dat prima. (Sorry, .)

Er stemden maar liefst 131 mensen en 39 procent vond het windowdressing, 'want het IAB moet nu eens samen met de zoekmachinebureaus de echte problemen aanpakken'.

Slechts 20 procent vond het onterecht, 'want iedereen doet/deed het'.

De nieuwe poll gaat over de mislukte campagne van de ING Bank: de geldmannetjes waren rare wezens en de commercials deugden niet of wel?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in