Thomas Cook met brochures huismerk


De organisatie wil de concurrentiepositie van haar eigen 180 reisbureaus versterken door het aanbieden van een huismerk. En hoewel online boekingen toenemen blijkt dat vele consumenten graag een inspirerende brochure meenemen om zich eerst te oriënteren op een vakantie, meent Thomas Cook.
Gerard Helming, directievoorzitter Thomas Cook Nederland: ‘Reizen is beleven en dat gevoel willen we de klant ook meegeven.’ In eerste instantie vertaalt dit zich in het nieuwe design, de brochures en een nieuwe pay off : Thomas Cook, Zoals reizen bedoeld is. ‘We beperken ons niet alleen tot reizen die uit onze eigen keuken komen’, aldus Helming.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls eerste verschijnen twee vliegreizen brochures: Middellandse Zeegebied en Verre bestemmingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid