Overslaan en naar de inhoud gaan

Weg met jengelende kinderen

Miljoenen geven retailers uit om het voor hun klanten zo aangenaam mogelijk te maken. Maar als het gaat om de wachtrij voor de kassa, dan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie regelmatig bij de supermarkt in de rij staat, kent ongetwijfeld het verschijnsel van de machteloze moeder (of vader) die het eigen kind niet in het gareel kan houden. In eerste instantie lijkt dat een probleem van de ouders. Maar ook de retailer kan er wat aan doen. Door te zorgen voor wat afleiding, wordt de kans dat kinderen vervelend doen, ook kleiner. Bij Disney weten ze daar alles van: in de vaak lange wachtrijen in de attractieparken valt altijd wat te beleven. Bij Kids R Us, een Amerikaanse keten van kinderkledingzaken, staan overal in de winkel, en dus ook bij de kassa, displays met teksten als ‘Touch Me’, ‘Look at Me’ en ‘Turn Me’, speciaal voor de kids. Voor supermarkteigenaren hoeft het niet moeilijk te zijn om het wachten leuker te maken. In de buurt van de kassa kunnen bewegende objecten worden geplaatst of monitors met tekenfilms. Dan hebben de wachtende kinderen wat te doen, hoeven de ouders zich niet te schamen en de overige klanten zich niet meer te ergeren.

related partner content for mobile comes here

Bron: Progressive Grocer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in