Overslaan en naar de inhoud gaan

Belang Ilse Media in Marketingfacts

Ilse Media heeft een belang genomen in Marketingfacts. Daarmee hoopt de dochter van Sanoma een hoop kennis over interactieve marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat heeft Marco Derksen van bekendgemaakt. Het gaat om een minderheidsbelang. Hoeveel procent van de aandelen Derksen heeft verkocht, wil hij niet kwijt. Derksen heeft voor Ilse gekozen, omdat ‘die het actiefst is op het gebied van weblogs en rss’.

related partner content for mobile comes here

Ilse-directeur Paul Molenaar zegt tegen Emerce dat de weblog onder de vleugels van zijn bedrijf ‘dé community op het gebied van interactieve marketing in Nederland moet worden (zowel voor online als voor offline marketing)’. Verder moet Marketingfacts gaat dienen als proeftuin voor nieuwe diensten van Ilse. ‘Neem nou zo'n nieuwe dienst als Feedo (de rss-zoekmachine). Bij Ilse weten ze dat de webloggers van Marketingfacts daar heel kritisch naar kijken en de productontwikkelaars van het nodige commentaar zullen voorzien.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in