Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL scoort in doelgroep boodschappers

RTL Nederland heeft in 2006 in de doelgroep boodschappers 20-49 jaar een zenderaandeel van 29,9 procent en is daarmee marktleider.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Publieke zenders hebben een aandeel van 26,3 en SBS 24,5 procent. In de iets grotere doelgroep 20-49 jaar is RTL Nederland ook marktleider met 28,8. De Publieken scoren 26,8 en SBS Groep 24,2.
December was een topmaand voor RTL Nederland. Met een zenderaandeel van 30,4 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar komt de marktleider precies 1 procent hoger uit dan vorig jaar december.
RTL 4 behoudt zowel in december als in heel 2006 het marktleiderschap in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar: met respectievelijk 16,1 en 15,8 procent. RTL 5 had in 2006 in de ‘eigen doelgroep’ 20-34 jaar 11,0 procent en is daarmee het tweede station achter RTL 4 (15,5%). SBS 6 volgt als derde met 10,8 procent.

related partner content for mobile comes here

RTL 7 haalde in 2006 een gemiddeld zenderaandeel bij mannen 20-49 jaar van 5,4 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in