Overslaan en naar de inhoud gaan

Nog geen extra kijkers Veronica

De terugkeer van Veronica op het kanaal van het vroegere V8 zorgt nog niet voor extra kijkers op deze zender.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zogenoemde kijktijdaandeel van V8 lag in de eerste maanden van dit jaar gemiddeld op 3,8 procent. Sinds 20 september heet het station Veronica en is de programmering aangepast, maar het kijktijdaandeel bleef gelijk. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). Een Veronica-woordvoerder is tevreden over de eerste resultaten. Volgens hem is het kijktijdaandeel in vergelijking met oktober 2002 wel flink gestegen. Veronica wil vooral jongeren en ook boodschappers (20-49 jaar) bereiken, en volgens de zegsman weten die de zender te vinden. ‘Ook zijn we tevreden over onze vooravond en staan we te boek als een stevige filmzender.'

related partner content for mobile comes here

De programma's van Veronica verschillen tot dusver nog niet veel van de V8-programmering. Zo prolongeerden de samenstellers onder meer het ‘grappige’ konijn Ab Normaal, Fear Factor, Seinfeld en Malcolm in the middle. Wel nieuw op de zender zijn onder meer de BBC-serie Top Gear, Judas Game en Veronica Vibes.

Op de radio doet Veronica het tot nu toe goed met in de laatste meetperiode een marktaandeel van 3,2 procent (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in