Nog geen extra kijkers Veronica


Het zogenoemde kijktijdaandeel van V8 lag in de eerste maanden van dit jaar gemiddeld op 3,8 procent. Sinds 20 september heet het station Veronica en is de programmering aangepast, maar het kijktijdaandeel bleef gelijk. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). Een Veronica-woordvoerder is tevreden over de eerste resultaten. Volgens hem is het kijktijdaandeel in vergelijking met oktober 2002 wel flink gestegen. Veronica wil vooral jongeren en ook boodschappers (20-49 jaar) bereiken, en volgens de zegsman weten die de zender te vinden. ‘Ook zijn we tevreden over onze vooravond en staan we te boek als een stevige filmzender.'
De programma's van Veronica verschillen tot dusver nog niet veel van de V8-programmering. Zo prolongeerden de samenstellers onder meer het ‘grappige’ konijn Ab Normaal, Fear Factor, Seinfeld en Malcolm in the middle. Wel nieuw op de zender zijn onder meer de BBC-serie Top Gear, Judas Game en Veronica Vibes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de radio doet Veronica het tot nu toe goed met in de laatste meetperiode een marktaandeel van 3,2 procent (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid