Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe MolBlogger: Jos Birken

Als je goed opgelet hebt, heb je hem de afgelopen dagen al gezien. Jos Birken is toegetreden tot ons MolBlog-team.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jos begon zijn loopbaan bij Unilever in 1986, waar hij als marketeer voor Lever werkte.

related partner content for mobile comes here

Na 6 jaar Unilever maakte hij een definitieve switch naar direct marketing, eerst als senior consultant bij CCN (nu heet het Experian) MOSAIC Systems, later als general manager van Experian's marketing services division in Nederland.

In 1994 begon hij een 'consumer lifestyle information en database marketing-bedrijf' met de naam CCI, dat later werd overgenomen door VNU en Claritas ging heten.

Sinds 1999 zit Jos in Tokyo/Singapore en is hij verantwoordelijk voor de regio Azië-Pacific voor , een database-exploitant voor marketingdoeleinden.

Hij speelt een actieve rol in het dm-wereldje in Azië en heeft ook een .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in