Overslaan en naar de inhoud gaan

MSN wint terrein op Google

Volgens de laatste cijfers van Nielsen/NetRatings is de nieuwe zoekmachine van Microsoft aan het inlopen op Google.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een investering van 150 miljoen dollar aan marketingbudget zou zijn vruchten afwerpen, aldus een bericht in AdWeek. Zo waren er commercials te zien tijdens de Super Bowl, de Oscaruitreiking en de Grammy Awards, en kreeg de zoekmachine een zware online promotie.

related partner content for mobile comes here

MSN stijgt van een marktaandeel van 12,8 procent naar een aandeel van 14,2 procent. Dit lijkt weg te komen bij Google, dat daalde van 47,1 naar 45,9. Het aandeel van Yahoo bleef vrijwel onveranderd (van 21,1 naar 20,9). Het onderzoek is strijdig met cijfers van comScore, waarin MSN stabiel op een aandeel van 16 procent zit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in