Overslaan en naar de inhoud gaan

LinkedIn: Shell is ‘most engaged’ Nederlandse merk

Philips en Rabobank doen het ook goed.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LinkedIn zette 10 "most engaged" bedrijven met een Nederlands hoofdkantoor op een rij.

De top tien

1.  Shell

2.  Philips

3.  Rabobank

4.  KLM

5.  Randstad

6.  ING

7. ING Nederland

8.  ABN Amro

9.  KPN

10.  LeasePlan Nederland

De financiële sector is zwaar vertegenwoordigd in de Nederlandse top 10, meldt LinkedIn, met ING en ING Nederland op de zesde en zevende plek en ABN Amro op plaats acht. Wereldwijd wordt de lijst van meest invloedrijke merken aangevoerd door Forbes, gevolgd door het World Economic Forum en Inc. Magazine.

Drie lessen

Volgens LinkedIn zijn er voor bedrijven drie lessen te trekken uit hoe deze bedrijf actief zijn op het platform:

1. Zij informeren continu over ontwikkelingen in de sector

2. Ze brengen nieuwe en ‘engaging’ content afgestemd op specifieke publieksgroepen

3. Ze mengen zich in relevante gesprekken die hun doelgroepen interesseren

Werking tool

De Content Marketing Score meet de engagement van LinkedIn-leden met Sponsored Updates, bedrijfspagina’s, LinkedIn groepen én updates van werknemers en influencers. De score wordt vervolgens vergeleken met de score van relevante concurrerende bedrijven.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in