Cannes: Nederland doet niet echt mee in Press & Outdoor
Maar N=5, Starcom en Wieden+Kennedy halen knap de shortlist.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met respectievelijk 5007 en 5660 inzendingen zijn de Press en Outdoor-categorieen nog altijd veruit de grootste in Cannes. Met name de Zuid-Amerikaanse landen zenden fors in. Nederland heeft zijn pijlen er al een paar jaar niet meer opgericht. In Press werden slechts 13 inzendingen gedaan en in Outdoor 21.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De volgende uitingen haalden de shortlists:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOutdoor
- HUMAN PRINTING PRESS – NIKE - WIEDEN+KENNEDY
Nike - Human Printing Press
- #post">THE LEGENDARY POSTERS – HEINEKEN - STARCOM MEDIAVEST GROUP
tumblr_n3dhoylDbT1twior5o1_500.png
Press
Alzheimer_press_mess_up.jpg
De winnaars in Outdoor worden dinsdagavond bekend gemaakt en de winnaars in Press woensdagavond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid