Overslaan en naar de inhoud gaan

Eindelijk! Een tearjerkfilm over vaders van Dove, (Vaderdag komt eraan)

Dove: 'Moderne vaders hebben zorgzame kanten in overvloed. Ze zijn onmisbaar bij de zorg voor hun kinderen.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sterk op het gemoed inspelende reclamefilms over de rol van moeders hadden we al. De recente &;&; van Procter & Gamble is het meest prominente voorbeeld daarvan. Brok in de keel gegarandeerd.

related partner content for mobile comes here

Zondag is het vaderdag en in dat kader komt &;real-beautymerk&; Dove met een daddy-variant. De &;common ground&; van Dove en vaders - &;zorg&; - is misschien wat geforceerd, maar het Unilevermerk heeft er een heel verhaal bij. Uit recent Amerikaans onderzoek van Dove Men+Care blijkt namelijk dat mannen zich helemaal niet meer herkennen in de manier waarop zij door de media als vader worden neergezet: stuntelig, incompetent, en vaak zonder hechte band met hun gezin. En dat vinden ze onzin.

Dove: &;Ruim driekwart van de vaders voelt zich juist enorm verantwoordelijk voor het emotionele welzijn van hun kinderen. Ruim de helft voelt zich verantwoordelijk voor de dagelijkse behoeften van hun kroost en zorgt er altijd voor dat ze goed in hun vel zitten.&;

Rob Candelino, vicepresident marketing van Unilever Huidverzorging, voegt toe: &;Dove Men+Care zet echte mannen al heel lang in het zonnetje en weet dat moderne kerels de zorg voor hun kinderen vaak het allerbelangrijkst vinden. Jammer genoeg komt die verzorgende kant van mannen niet terug in het beeld dat de media, ook in advertenties, van hen schetsen. In de film ‘Calls for Dad’ zetten we enkele van die zorgzame momenten juist in het daglicht.&;
 

| Dove Men+Care

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in