25ste Mobiele FWA voor MediaMonks


MediaMonks staat daarmee bij FWA op de tweede plek van meest succesvolle digitale bureaus op gebied van mobiel.
Head of Mobile Coen Doolaard geeft drie redenen voor MediaMonks’ mobiele succes:
1) Concept eerst, daarna techniek
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Doolaard: "Het concept moet leidend zijn in de keuze voor techniek. Door technisch- en platform-onafhankelijk te werk te gaan kunnen we ons volledig toeleggen op de creatieve uitwerking van het idee. Bij Nitrocharge Your Game (in opdracht van DDB & Tribal Amsterdam) hebben we pas later besloten welke techniek deze campagne het beste zou ondersteunen."
2) Ontwerp altijd eerst voor mobiel
Doolaard: "Door te ontwerpen voor het kleinste scherm wordt je gedwongen om keuzes te maken die uiteindelijk een betere
mobiele ervaring voortbrengen. 7 Days of Rain (SMFB) is hier een goed voorbeeld van."
3) Benut mediumspecifieke eigenschappen
Dolaard: "Voor de Unox Schaatsapp (TBWA\NEBOKO) hebben we gebruik gemaakt van de functionaliteiten die mobiel onderscheidend maken, zoals locatiediensten en snelheidsmeters. Door creatief gebruik te maken van de nieuwe mogelijkheden kan je op mobiel een rijkere ervaring creëren."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid