Overslaan en naar de inhoud gaan

Teijin Aramid lanceert online WK game

Opvallende marketing actie in doorgaans conservatieve chemische industrie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Teijin Aramid heeft in het kader van de World Cup 2014 gelanceerd. Deze interactieve game is een opvallende verschijning in de chemische industrie, die doorgaans erg conservatief is met media inzet. Door wereldwijd de grote variatie aan toepassingen van aramide te presenteren, versterkt het bedrijf met deze game haar positie als innovatieve organisatie. Klanten en prospects van Teijin Aramid, chemiestudenten en andere spelers worden in het spel uitgedaagd om op zoek gaan naar de aramide productverwerkingen. Het spel toont op speelse wijze aan dat aramide een belangrijke rol speelt in de totstandkoming van de World Cup in Brazilië.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de game is om meer bewustwording te creëren rondom het toepassen van aramide en tevens naamsbekendheid te genereren voor Teijin Aramid en de aramide producten. Mensen en bedrijven van over de hele wereld worden bewust gemaakt van het belang van Twaron, door relevante en fun content te laten zien rondom de World Cup. Teijin Aramid grijpt dit wereldwijde event aan om verbinding te maken met mondiale markten.

De spelers hebben 60 seconden de tijd om in 10 pogingen 5 items aan te klikken, waarvan zij denken dat er aramide in zit. Het aantal keren meespelen is onbeperkt. Onder de spelers met de juiste antwoorden verloot Teijin Aramid een iPad mini.

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in