Overslaan en naar de inhoud gaan

BSUR versterkt creatieve directie

BSUR trok de Australiër Shandor Gancs aan als creative director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot nu toe vervulde Joost Perik, chief creative officer van BSUR Group, de rol van creative director in zijn eentje.

related partner content for mobile comes here

Door een toename van het aantal internationale klanten – meest recent Moxy (Marriott Hotels), Glenmorangie Whisky en Bonprix - en het daarmee gepaard gaande vele reizen,  was er behoefte aan senior versterking, zo legt ceo Jan Rijkenberg uit.

De creatieve afdeling van BSUR telt 10 mensen.

Als creative director heeft de 40-jarige Shandor Gancs 14 jaar internationale ervaring; hij werkte bij designbureaus, digitale bureaus en modemerken, met de focus op lifestyle, design, digital en branding. Hij was verantwoordelijk voor international klanten als Peugeot, Mazda, Polaroid, L’Oréal, San Pellegrino, Pacific Brands, Cotton On Group, Liberty of London and BP. Recent bouwde hij het Australische T-shirt merk Leopold uit tot een high-end modemerk.

Joost Perik: ‘Shandor past perfect bij ons groeiende portfolio van international lifestyle merken.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in