Vandaag op MARCOM14: Marten Blankesteijn (Blendle)


Foto:Tjeerd Paul Jacobs
Zoals iTunes de muziekindustrie openbrak door liedjes per stuk te gaan verkopen, zo wil Blendle de media-industrie openbreken door artikelen per stuk te verkopen. Alle grote Nederlandse uitgeverijen doen mee.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Over Marten Blankesteijn
Het idee voor Blendle is geboren uit eigen frustratie. Journalist Marten Blankesteijn stuitte te vaak op bladen of kranten met daarin één goed verhaal, terwijl de rest hem niks interesseerde. “Het probleem is niet dat er geen goede verhalen worden gemaakt, het is de manier waarop het aangeboden wordt. Ik ga geen vijf euro betalen voor een tijdschrift waar één goed interview in staat. Ik wil mijn eigen krantje kunnen samenstellen.” Marten Blankesteijn spreekt woensdag om 10.20 uur op de Adfo Mainstage op de MARCOM.
Aanmelden voor MARCOM kan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid