Overslaan en naar de inhoud gaan

Klene kiest voor Selmore

Het dropmerk Klene, onderdeel van Perfetti Van Melle Benelux, kiest voor Selmore als nieuw reclamebureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het dropmerk Klene onderdeel van Perfetti Van Melle Benelux kiest voor Selmore als nieuw reclamebureau. Selmore kwam als sterkste naar voren in de pitch, die Klene in maart heeft uitgeschreven. In de  van de pitch, die werd begeleid door 3MO, zaten naast Selmore ook ARA en Doom & Dickson.

related partner content for mobile comes here

Michiel Goedvolk, Group Brand Manager: &;Alle drie de bureaus hebben gedurende het proces inspirerend en goed werk laten zien. Maar uiteindelijk heeft Selmore ons zowel qua mentaliteit, strategie en met een sterk creatief concept weten te overtuigen.&;

Selmore zegt de komende tijd te gaan gebruiken om het creatieve werk verder vorm te geven. Na de zomer zullen de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar zijn. 

Klene werkte voordat het de pitch uitschreef, tien jaar lang samen met Y&R Amsterdam. Dat bedacht onder meer het karakter .

 

 

 


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in