Oreo zet voor campagne Wechat in
Combinatie van app, messenger en outdoor advertising.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Amerikaanse koekjesfabrikant Oreo heeft onlangs de WeChat Emoji Campaign gelanceerd in China. WeChat is de Chinese concurrent van Whatsapp met 350 miljoen actieve gebruikers. Met de Oreao branded-QQ app kun je een Emoji van jezelf maken. Wanneer je deze op Wechat account toevoegd krijg je direct een actiecode, die je vervolgens kan gebruiken om bij diverse Oreo branded outdoor billboards op groot formaat kan bekijken én als stickervel kan uitprinten. Momenteel draait de Oreo campagne alleen nog in China. '
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie de campagne video:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOreo Bonding Emoji Campaign
Lees meer over WeChat vs Whatsapp in de blogpost van Norbert Mirani.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid