Overslaan en naar de inhoud gaan

Calvé haakt in op de kopbal Van Persie

Wat doe je als de hoofdrolspeler uit je campagne hét doelpunt van het WK tot nu toe maakt? Juist: inhaken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je kunt het een inkoppertje noemen, maar dat doet geen recht aan de inhaker die Calvé vandaag in De Telegraaf plaatst.

related partner content for mobile comes here

Het merk, dat drie weken geleden zijn commercial met de kleine Robin van Persie lanceerde, haakt in op het bijzondere eerste doelpunt dat de voetballer vrijdag tijdens Nederland-Spanje maakte. Als een dolfijn of,  zo u wilt, superman, kopte hij de bal achter de Spaanse doelman.

De foto van Van Persie ging – in alle verschijningsvormen - de hele wereld over. Alfred vertaalde het beeld naar de campagne van Calvé en fotografeerde zijn hoofdrolspeler in dezelfde houding. En dat ziet er zo uit: 

Overigens is Calve niet de enige die inhaakt. Bijvoorbeeld

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in