
Boomerang Create & Verse Reclame hadden creatieve koppen van Nederland bijeengeroepen in het HotelNoHotel in Amsterdam voor een nachtje cultureel verantwoord doorhalen. 24 uur het news hijacken, topics trending te maken en content te verzinnen die viraal gaat. Zie ook het interview met Jordi van de Bovenkamp.
Het eerste deel startte met de Twitterronde. 12 teams, zo’n 30 creatieven, de meeste nog aan het begin van hun carriere, hadden een WK-opening om de newsjack mee te starten. Ashley Vinson, head of brand strategy van Twitter, gaf tips om te newsjacken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDaarna konden de teams aan de slag. Een impressie van de inhaak-tweets.
Schermafbeelding_2014-06-12_om_21.06.59.jpg
Schermafbeelding_2014-06-12_om_21.16.44.jpg
Schermafbeelding_2014-06-12_om_20.57.36.jpg
Schermafbeelding_2014-06-12_om_21.01.08_1.jpg
blatter.jpg
Schermafbeelding_2014-06-12_om_21.11.52.jpg
Schermafbeelding_2014-06-12_om_21.12.17.jpg
Schermafbeelding_2014-06-12_om_21.03.54.jpg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee