Overslaan en naar de inhoud gaan

Koeweiden Postma doet design Volvo Ocean Race

Het Amsterdamse bureau heeft de pitch gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Volvo Ocean Race Experience is een groot onderdeel van de Villages, die gebouwd worden in de havensteden waar de boten aankomen. Bezoekers moet er op verschillende manieren de Volvo Ocean Race ervaren.

related partner content for mobile comes here

Koeweiden Postma is gevraagd om een concept te ontwikkelen voor de Volvo Ocean Race Experience.

Op dit moment worden de definitieve ontwerpen gemaakt voor de belangrijkste paviljoens.

Stef van&;t Zand (head of host port operations van de Volvo Ocean Race):  ‘De Volvo Ocean Race was op zoek naar een creatievere (merk)presentatie in de Villages en in de media met als uitgangspunt  "Life at the extreme”, de nieuwe tag line.

‘Door KP is een grafisch systeem ontwikkeld, waardoor we op een spannende en stoere manier flexibel gebruik kunnen maken van bestaande beelden en “quotes” uit de Volvo Ocean Race.’ 

De Volvo Ocean Race gaat in oktober 2014 van start in Alicante, Spanje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in