Alex Stil Global Head of Programmatic bij Mindshare
Alex Stil wordt bij Mindshare wereldwijd verantwoordelijk voor programmatic.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij blijft ook Head of EMEA, maar krijgt er daarnaast een aantal nieuwe wereldwijde taken bij, zoals het verder ontwikkelen van programmatic buying-activiteiten buiten Europa voor de labels Xaxis, GMTD en Quisma.
De wereldwijde digitale baas van Mindshare, Norm Johnston, zegt dat Stil 'operationale , digitale en creatieve op unieke wijze combineert'.
Stil zegt zelf: “Programmatic marketing wordt steeds meer een integraal onderdeel van onze diensten, dus ik ben vereerd om deze rol op me te nemen. We willen programmatic marketing verder gaan uitbouwen in Zuid-Amerika, Europa en Azië-Pacific.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid