Overslaan en naar de inhoud gaan

Nu ook programmatic 'native' bij Sanoma

Sanoma breidt het programmatic aanbod uit met de mogelijkheid om native advertising in te kopen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De native propositie is zowel direct via het eigen programmatic trading platform  als via een Private Market Place (PMP) in te kopen. De native advertising uitingen worden getoond op een manier die past bij de look and feel van de betreffende site. Sanoma heeft hiervoor templates ter beschikking gesteld.

related partner content for mobile comes here

Tegelijkertijd breidt Sanoma het aanbod van rich media formaten uit. Een , zoals de billboard en expandable leaderboard waren al beschikbaar via Adapt. Door de groeiende vraag vanuit de markt wordt de floorad hier nu aan toegevoegd. Dit formaat is inzetbaar binnen meerdere proposities waaronder channels, sites en audiences.

Martijn Eindhoven, manager yield & advertising: “Gezien de groei van native advertising en de toenemende vraag vanuit onze klanten naar uitgebreidere mogelijkheden op rich media gebied hebben we besloten deze producten toe te voegen aan ons programmatic-portfolio. Sanoma zal de komende tijd het programmatic-portfolio verder uitbreiden met nieuwe formaten en inkoopmogelijkheden."


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in