Overslaan en naar de inhoud gaan

Lay's en Red Urban lanceren 'Raad de Smaak'

Na de eerdere succesvolle 'Maak de Smaak'-campagnes komt Lay's nu met een 'Raad de Smaak'-activatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf deze week liggen er groene, gele en roze zakken chips in de winkel met elk een eigen ‘mysterysmaak’. Het idee is simpel: proef, raad en win. Elke levert 10 duizend euro op.

related partner content for mobile comes here

Caroline Henneman, Senior Brand Manager Lay’s: ‘Met Lay’s “Raad de Smaak” brengen we echt wat nieuws. Waar we tijdens de eerdere spraakmakende “Maak de Smaak”-activaties van Lay’s de consument de hoofdrol gaven bij het bedenken van een nieuwe smaak, doen we dat bij Raad de Smaak anders. Dit keer hebben wij originele smaken bedacht, die iedereen kent, maar misschien niet zo snel op chips zou verwachten. Hiermee benadrukken wij onze rol als smaakexpert. We introduceren zelfs een zoete chipsvariant.  Die moet je echt proeven!’

Irene Harte, Managing Partner Red Urban: ‘Red Urban heeft de regie gehad bij de ontwikkeling van deze vernieuwende activatie en ontwikkelde de campagne in samenwerking met FHV BBDO, OMD en LikeFriends. Omdat we weten hoe moeilijk het is om de juiste smaak te raden, hebben we ervoor gezorgd dat er in de campagne steeds nieuwe elementen en (hidden) hints naar voren komen om de consument op weg te helpen. Op deze manier ontvouwt het mysterie zich langzaam en blijft de spanningsboog strak gespannen. Dit is nu al de lekkerste case van het jaar.&;

Credits:

Red Urban:       Lead agency
MediaMonks:    Productie digital

FHV BBDO:      TVC

Big shots:        Productie TVC en videocontent

OMD:               Mediabuying

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in