
Het design is ontwikkeld door bureau Pearlfisher, dat kantoren in New York en Londen heeft.
Volgens Hamish Campbell, creative director van Pearlfisher, is het een echte game changer: ‘De uitgangspunten bij biologische zoetwaren zijn meestal vlees noch vis: eerbiedwaardig, maar niet smakelijk, ingetogen maar niet verleidelijk, rommelig en niet cool.’ Hij omschrijft het werk van zijn eigen bureau ‘aangenaam, toegankelijk en authentiek.’
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPgroup_v_660.jpg
De verpakking, die rijkelijk leunt op de clichématige beelden van de R&B-cultuur, met veel goud en nachtelijke stadstaferelen is volgens Campbell ‘rijk, sensueel, brutaal en charismatisch’.
shotcalle_660.jpg
Bron: Design Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee