Overslaan en naar de inhoud gaan

Biologisch snoepgoed met ‘R&B-inspired’ packaging design

Legit Organics, een Amerikaans merk dat organic zoetwaren op de markt brengt, komt deze herfst uit met een lijn producten waarvan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het design is ontwikkeld door bureau Pearlfisher, dat kantoren in New York en Londen heeft.

related partner content for mobile comes here

Volgens Hamish Campbell, creative director van Pearlfisher, is het een echte game changer: ‘De uitgangspunten bij biologische zoetwaren zijn meestal vlees noch vis: eerbiedwaardig, maar niet smakelijk, ingetogen maar niet verleidelijk, rommelig en niet cool.’ Hij omschrijft het werk van zijn eigen bureau ‘aangenaam, toegankelijk en authentiek.’

De verpakking, die rijkelijk leunt op de clichématige beelden van de R&B-cultuur, met veel goud en nachtelijke stadstaferelen is volgens Campbell ‘rijk, sensueel, brutaal en charismatisch’.  

 

Bron: Design Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in