Biologisch snoepgoed met ‘R&B-inspired’ packaging design
Legit Organics, een Amerikaans merk dat organic zoetwaren op de markt brengt, komt deze herfst uit met een lijn producten waarvan de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het design is ontwikkeld door bureau Pearlfisher, dat kantoren in New York en Londen heeft.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Hamish Campbell, creative director van Pearlfisher, is het een echte game changer: ‘De uitgangspunten bij biologische zoetwaren zijn meestal vlees noch vis: eerbiedwaardig, maar niet smakelijk, ingetogen maar niet verleidelijk, rommelig en niet cool.’ Hij omschrijft het werk van zijn eigen bureau ‘aangenaam, toegankelijk en authentiek.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSgroup_v_660.jpg
De verpakking, die rijkelijk leunt op de clichématige beelden van de R&B-cultuur, met veel goud en nachtelijke stadstaferelen is volgens Campbell ‘rijk, sensueel, brutaal en charismatisch’.
shotcalle_660.jpg
Bron: Design Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid