Overslaan en naar de inhoud gaan

'Alle digitale media zullen programmatic worden ingekocht'

Anke Kuik (32) maakte deze week promotie en is nu general manager van Vivaki's 'Audience on Demand' (AOD) Activation Centre. Adformatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. Waar houdt het VivaKi Activation Centre zich eigenlijk precies mee bezig?
Kuik: &;Het Activaton Center is in vorig jaar mei opgericht om Audience on Demand op efficiënte en consistente wijze uit te rollen binnen Europa. Programmatic buying vereist specifieke skills en expertise. Het Activation Center kun je zien als een center of excellence op dit gebied. Dankzij de centralisatie van (programmatic) campagne management met AOD teams in de lokale markten kunnen we een consistent premium product in Europa neerzetten, ook in de opkomende landen. We managen op dit moment campagnes voor twaalf verschillende landen, waarvan Nederland een van de grotere is.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in