KPN verkent toekomst met 'branded journalism-film'


Digitalife is een bijna 40 minuten durende zoektocht naar naar de mogelijkheden tot 'echte verbinding' in een digtialiserende wereld. Schrijver Nick Schonfeld en regisseur Paul Meijer van Pool Worldwide gaan met documentairemaker IJsbrand van Veelen op bezoek bij verschillende filosofen, wetenschappers en techneuten.
In beeld komen onder andere Ivan Poupyrev, een digital researcher die werkte bij Walt Disney en Google, die vertelt dat fysieke handelingen straks digitaal voelbaar zijn; David Duncan, journalist en schrijver van het boek ‘When I'm 164’, die onderzoek doet naar manieren om langer te leven; en de Deense architect Bjarke Ingels die op zoek is naar oplossingen waarbij steden en natuur versmelten en die verwacht dat er straks geskied kan worden op een energiecentrale.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet deze 'branded journalism-film' wil KPN haar klanten én medewerkers laten nadenken over de rollen die een telecomaanbieder allemaal kan spelen in de nabije toekomst.
KPN Digitalife
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid