Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkshop handhaaft vitrineconcept

Retailer Kijkshop komt met de pay-off ‘Kijkshop, Slim bekeken!’ als vervanger van ‘Kijkshop, Meteen de beste keuze’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Kijkshop, Slim bekeken!’ ondersteunt het huidige Kijkshop-vitrineconcept, het verkopen achter glas, dat het afgelopen jaar een opfrisbeurt onderging. Sinds juni 2007 maakt de retail organisatie deel uit van de Zweedse keten Klockgrossisten i Norden (KIN) Group. Met het aandienen van deze nieuwe eigenaar veranderde Kijkshop haar strategie, maar niet het basisconcept.

related partner content for mobile comes here

'We zijn trots op onze formule. Het verkopen achter glas is een concept dat zijn kracht de afgelopen 35 jaar duidelijk niet heeft verloren', stelt Ayad Al Saffar, coo KIN Group en eigenaar van Kijkshop. Alle 104 Kijkshop-filialen kregen het afgelopen jaar een 'facelift', maar het vitrineconcept bleef bestaan.

Bij zijn aantreden vergeleek de Zweed Al Saffar de winkels van Kijkshop nog met die uit het oude Oostblok en noemde hij het vitrineconcept achterhaald. De coo denkt daar nu blijkbaar anders over. Vorig jaar augustus opende Kijkshop in Utrecht de eerste vestiging waarin de verkoop vanuit vitrines werd beperkt, maar die pilot werd niet verder uitgerold.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in