Kijkshop handhaaft vitrineconcept
‘Kijkshop, Slim bekeken!’ ondersteunt het huidige Kijkshop-vitrineconcept, het verkopen achter glas, dat het afgelopen jaar een opfrisbeurt onderging. Sinds juni 2007 maakt de retail organisatie deel uit van de Zweedse keten Klockgrossisten i Norden (KIN) Group. Met het aandienen van deze nieuwe eigenaar veranderde Kijkshop haar strategie, maar niet het basisconcept.
'We zijn trots op onze formule. Het verkopen achter glas is een concept dat zijn kracht de afgelopen 35 jaar duidelijk niet heeft verloren', stelt Ayad Al Saffar, coo KIN Group en eigenaar van Kijkshop. Alle 104 Kijkshop-filialen kregen het afgelopen jaar een 'facelift', maar het vitrineconcept bleef bestaan.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBij zijn aantreden vergeleek de Zweed Al Saffar de winkels van Kijkshop nog met die uit het oude Oostblok en noemde hij het vitrineconcept achterhaald. De coo denkt daar nu blijkbaar anders over. Vorig jaar augustus opende Kijkshop in Utrecht de eerste vestiging waarin de verkoop vanuit vitrines werd beperkt, maar die pilot werd niet verder uitgerold.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid