Overslaan en naar de inhoud gaan

Verantwoorde Fashionweek

Vandaag is de Week van de Duurzame Mode begonnen. Tot 18 oktober organiseert MADE-BY deze themaweek, waarbij men samen met moderetailers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag is de begonnen. Tot 18 oktober organiseert

related partner content for mobile comes here

De Week van de Duurzame Mode wordt ondersteund met een grote campagne. Onder andere publieksevenementen en activiteiten op internet moeten consumenten bewust maken van de week en vooral de doelstelling van de week. Bewust consumeren is het devies. En natuurlijk ook heel hip.

Op de site is helaas nog niet te lezen wat de zijn in de week van 10 -18 oktober. Wel staat er een aan aankondiging dat er activiteiten en events gecommuniceerd gaan worden:

Op deze pagina wordt ontstaat gedurende de actieweek een overzicht van activiteiten die aan de week gekoppeld zijn.

Dat is wel vreemd, omdat de Week van de Duurzame Mode vandaag begonnen is en geïnteresseerde graag willen weten wat er zoal te doen is. We is te vinden welke de verantwoorde kleding verkopen. Deze lijst zou je ook op de site van MADE-BY verwachten, maar daar is deze weer niet beschikbaar.

Het initiatief is goed bedoeld, maar de campagne heeft geen punten op de i gezet. Zeker het online platform is hierbij verwaarloosd. Juist een website van een dergelijke themaweek is hét medium om mensen te informeren over alle evenementen en acties die plaatsvinden. Ook had de organisatie kunnen kiezen voor een echte actie in de vorm van kortingscoupons en/of gratis kleding te winnen. Het doel is immers het mensen bewust te laten kiezen voor verantwoord gefabriceerde mode.

We moeten maar even afwachten wat er gaat gebeuren, want vandaag schijnt de echte landelijke mediacampagne (met advertenties in dagbladen en magazines, radiospots op landelijke zenders, banners op diverse mode- en lifestylesites en posters in grand cafés in winkelgebieden in heel Nederland) los te barsten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in