Overslaan en naar de inhoud gaan

Siero nieuwe commercieel directeur RTL

Paul Siero (45) wordt vanaf 1 december de nieuwe commercieel directeur bij RTL Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Siero komt van van L'Oréal Nederland, waar hij sinds mei 2006 marketingdirecteur is van de total luxury division. In deze functie is hij verantwoordelijk voor het totale marketingtraject van merken als Lancome, Diesel, Giorgio Armani en Ralph Lauren.

related partner content for mobile comes here

Siero volgt Frank Eijken op, die RTL afgelopen zomer verliet. Siero werkt al jaren bij L'Oréal, in verschillende hogere managementfuncties op het gebied van sales en marketing, zowel in Nederland als internationaal.

RTL-topman Bert Habets: 'Siero heeft een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd bij L'Oréal. RTL zal nu en in de toekomst ook steeds meer samen met adverteerders vanaf de basis creatief en strategisch meedenken bij de ontwikkeling van crossmediale communicatiemogelijkheden. Met de brede kennis en ervaring die Siero meebrengt, is hij hier dus uitstekend op zijn plek.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in