Overslaan en naar de inhoud gaan

Karwei schrijft pitch uit

Karwei, onderdeel van Intergamma, oriënteert zich op een nieuw reclamebureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit bevestigt manager communicatie Saskia Bax van Karwei.

related partner content for mobile comes here

Welke bureaus op de longlist komen te staan en hoeveel, wil zij niet zeggen.

Naar verluidt gaat het om tien bureaus, die dit vandaag te horen krijgen.

Bax: ‘We zoeken een bureau dat geïntegreerde thematische campagnes kan ontwikkelen. We blijven daarnaast werken met onze bureaus voor huisstijl en executie, respectievelijk Dedato en Giesbers. Het nieuwe bureau zal met hen samenwerken.’

Tot nu toe werkte Karwei ‘per middel’ met verschillende reclamebureaus, aldus Bax.

Zo werden de tv-commercials (zie onder), sinds 2009 gemaakt door RadeMakkers. Dit bureau produceert nu nog één tv-commercial voor Karwei.

De eerste campagne van het nieuwe bureau wordt naar verwachting in het najaar van 2013 zichtbaar.

De pitch wordt begeleid door Karen de Loos van Kik communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in