Hillen marketing director NUV
Het bestuur van de Groep Publiekstijdschriften van het Nederlands Uitgeversverbond heeft per 1 mei 2005 Leo Hillen benoemd tot Marketing…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hillen is aangetrokken om de positie van het mediumtype publiekstijdschrift op de advertentiemarkt te versterken. 'De focus komt hierbij te liggen op onderzoek en de positionering van het medium. Door de Groep Publiekstijdschriften is hiervoor een lange termijn beleid ontwikkeld en zijn substantiële middelen vrijgemaakt', aldus het NUV.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hillen was voorafgaand aan deze functie corporate sponsoring director bij Plan Nederland, dat wordt geleid door Paul Lem.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarvoor was Hillenj ondermeer werkzaam op managementniveau bij Reader’s Digest, NieuwsTribune en DMSA.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid