Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Financial Marketing Award 2010

Er zijn vier financiële instellingen genomineerd voor de Financial Marketing Award 2010, die door VVP, Nima en Tijdschrift voor Marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een longlist zijn de volgende vier genomineerden gekozen: Dela, de Hypotheekshop, ASN Bank en BrandNewDay. Komende week presenteren zij hun case aan de jury. Op 2 december tonen zij vervolgens hun marketingprestaties tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Voor meer informatie: .

related partner content for mobile comes here

De winnaar gaat dit jaar overigens met een forse prijs naar huis: twee ton aan mediabudget, beschikbaar gesteld door Sanoma en Google/YouTube.

De cases worden beoordeeld op innovativiteit, effectiviteit, originaliteit, onderbouwing, executiekracht, communicatie en resultaat. Tevens dienen de marketingcasussen een bijdrage te hebben geleverd aan het herstel van vertrouwen in de financiële sector.

De jury bestaat uit: voorzitter Roland van Kralingen (Innoa), prof. Henry Robben (Nyenrode), Willem Lageweg (MVO Nederland), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing), Matthijs Mons (IG&H) en Patrick van Hees (For All Finance).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in