Genomineerden Financial Marketing Award 2010


Uit een longlist zijn de volgende vier genomineerden gekozen: Dela, de Hypotheekshop, ASN Bank en BrandNewDay. Komende week presenteren zij hun case aan de jury. Op 2 december tonen zij vervolgens hun marketingprestaties tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing, waar de winnaar bekend wordt gemaakt. Voor meer informatie: www.NDFM2010.nl.
De winnaar gaat dit jaar overigens met een forse prijs naar huis: twee ton aan mediabudget, beschikbaar gesteld door Sanoma en Google/YouTube.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe cases worden beoordeeld op innovativiteit, effectiviteit, originaliteit, onderbouwing, executiekracht, communicatie en resultaat. Tevens dienen de marketingcasussen een bijdrage te hebben geleverd aan het herstel van vertrouwen in de financiële sector.
De jury bestaat uit: voorzitter Roland van Kralingen (Innoa), prof. Henry Robben (Nyenrode), Willem Lageweg (MVO Nederland), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing), Matthijs Mons (IG&H) en Patrick van Hees (For All Finance).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid