Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: Aegon en anti-Obama lobby

De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan het bericht dat verzekeraar Aegon meer dan vijf miljoen euro heeft gestoken in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Communicatie Poll van deze week is gewijd aan het bericht dat verzekeraar Aegon meer dan vijf miljoen euro heeft gestoken in een anti-Obama campagne van de US Chamber of Commerce, een Amerikaanse lobbygroep die Obama's financiële plannen wil dwarsbomen (zie ). De stelling luidt ‘Aegon sponsort een anti-Obama campagne. Dat is vragen om imagoschade’ (zie homepage rechterkolom).

related partner content for mobile comes here

De stelling van vorige week luidde ‘'Nu al de absolute pr-misser van het jaar: de manier waarop de turnbond Yuri van Gelder opzij zette'. Daarmee was een overgrote meerderheid van 83 procent het eens. Zij kozen het anwoord ‘Inderdaad, ze hadden hem nooit weg moeten sturen. Beter voor hem en voor het imago van de bond’. Een minderheid van 17 procent oordeelde anders en opteerde voor ‘Welnee, de man had zijn kans gehad - blijven zou tot veel meer imagoschade leiden’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in