Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau zonder creatieven: SweetPepper

Marcel Evertzen is op 1 september begonnen met zijn reclamebureau SweetPepper. Het is een bureau zonder creatieven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SweetPepper is een full-service marketing communicatiebureau dat volgens Evertzen 'perfect inspeelt' op de huidige markt. Omdat SweetPepper geen creatieven in dienst heeft, kan er 'in oplossingen gedacht worden zonder de afleidende bedrijfseconomische ballast om een studio te moeten voeden met werk'.

related partner content for mobile comes here

Evertzen put uit de vakkennis van freelancers en zzp-ers in de reclame en de communicatie industrie. 'Groot voordeel van deze werkwijze is dat er per opdracht een team van uitsluitend specialisten geformeerd kan worden, zodat de klant altijd beschikt over de juiste vakmensen welke professioneel worden begeleid door SweetPepper. Ook heeft de klant slechts één aanspreekpunt, één begroting en één deadline', legt Evertzen uit.

Evertzen werkte bij bureaus als Reuvekamp & Ten Tusscher (nu Youniq) en HMR uit Deventer, Zeylmaker & Partners uit Apeldoorn en VanderVeer uit Enschede.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in