Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple iPhone wint MTW Networks Sticky Brand Award

De Apple iPhone heeft donderdag 14 oktober de MTV Networks Sticky Brand Award gewonnen. De Award, voor coolste merk van Nederland, werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Apple iPhone heeft de prijs gewonnen omdat jongeren het merk op alle fronten als het coolste bestempelden. AXE werd eervol tweede. Ook Nike, Google en PlayStation 3 stonden in de top 10.

De MTV Networks Sticky Brand Award werd dit jaar voor de derde keer uitgereikt. De Award is in het leven geroepen omdat merken de wereld domineren en jongeren veelal de eersten zijn die merken oppikken. De uitslag is gebaseerd op onderzoek door InSites Consulting onder ruim 1200 jongeren in de leeftijd van 13-29 jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in