KLM: meer klantenservice via social media
Luchtvaartmaatschappij KLM wil een flink deel van de klantenservice in de toekomst via social media als twitter en Facebook laten lopen.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
“Tijdens de aswolk hebben we in een paar dagen tijd meer over social media geleerd, dan de maanden ervoor',” verklaarde Bram Gräber, directeur KLM Nederland zondag.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het mes snijdt bij social media aan twee kanten. “Het is voor ons een rijke bron van informatie over de klant en de klant krijgt direct antwoord.' Bovendien is het volgens KLM goedkoper.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen ander voordeel is volgens Gräber dat klanten op dergelijke sites ook elkaar kunnen helpen. “Elke Jan Jansen mag van ons een Youp van 't Hek zijn op social media. Op termijn is het een snellere en betere manier van klantenservice,” meent Gräber.
De huidige klantenservice van KLM neemt deze taken op zich. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid