
“Tijdens de aswolk hebben we in een paar dagen tijd meer over social media geleerd, dan de maanden ervoor',” verklaarde Bram Gräber, directeur KLM Nederland zondag.
Het mes snijdt bij social media aan twee kanten. “Het is voor ons een rijke bron van informatie over de klant en de klant krijgt direct antwoord.' Bovendien is het volgens KLM goedkoper.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensEen ander voordeel is volgens Gräber dat klanten op dergelijke sites ook elkaar kunnen helpen. “Elke Jan Jansen mag van ons een Youp van 't Hek zijn op social media. Op termijn is het een snellere en betere manier van klantenservice,” meent Gräber.
De huidige klantenservice van KLM neemt deze taken op zich. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee