CPNB publiceert Boekenweekessay 2011 in taal, beeld en geur
Stichting CPNB (Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek) publiceert in maart 2011 een Boekenweekessay in taal, beeld en geur – in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het kader van het motto van de Boekenweek, ‘geschreven portretten’, komen reclamemaker en kunstenaar Erik Kessels en auteur Christine Otten met een fictief fotoverhaal, getiteld ‘Good Luck’. Het verhaal is gebaseerd op een gevonden fotoalbum van twee onbekende geliefden. Otten en Kessels creëren een nieuw leven voor de twee personages: Betty en Pierre Vincent. Het essay houdt niet op bij beeld en tekst: speciaal voor het Boekenweekessay wordt het gelijknamige parfum Good Luck ontworpen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het Boekenweekessay is tijdens de 76ste Boekenweek, woensdag 16 t/m zaterdag 26 maart 2011, in de boekhandel te verkrijgen voor 6 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid