Overslaan en naar de inhoud gaan

CPNB publiceert Boekenweekessay 2011 in taal, beeld en geur

Stichting CPNB (Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek) publiceert in maart 2011 een Boekenweekessay in taal, beeld en geur – in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het kader van het motto van de Boekenweek, ‘geschreven portretten’, komen reclamemaker en kunstenaar Erik Kessels en auteur Christine Otten met een fictief fotoverhaal, getiteld ‘Good Luck’. Het verhaal is gebaseerd op een gevonden fotoalbum van twee onbekende geliefden. Otten en Kessels creëren een nieuw leven voor de twee personages: Betty en Pierre Vincent. Het essay houdt niet op bij beeld en tekst: speciaal voor het Boekenweekessay wordt het gelijknamige parfum Good Luck ontworpen.

related partner content for mobile comes here

Het Boekenweekessay is tijdens de 76ste Boekenweek, woensdag 16 t/m zaterdag 26 maart 2011, in de boekhandel te verkrijgen voor 6 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in