EPIC 2014 het vervolg
Robin Sloan regiseerde bijna een jaar gelden zijn indrukwekkende toekomstvisie in het ruim 8 minuten durende filmpje over Googlezon (EPIC…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Robin Sloan regiseerde bijna een jaar gelden zijn indrukwekkende toekomstvisie in het ruim 8 minuten durende filmpje over Googlezon (EPIC 2014). Het flimpje toont de opkomst van Google als mediabedrijf en laat zien waarom de New York Times in 2014 offline gaat.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De eerste versie was niet downloadable, de nieuwste versie die wat meer is aangepast naar de actualiteit heet EPIC 2015 en is dit keer volledig downloadable (13.0 Mb).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAdvies: Koppel eerst je pc aan een beamer, licht uit, boxen aan en luister. Welkom in onze wereld!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid