Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu en Asatsu sluiten cross-mediadeal

Dentsu en Asatsu-DK starten in oktober een joint venture om ‘next-generation’ advertising te ontwikkelen in Japans veranderende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het grootste (Dentsu) en derde bureau van Japan komen met content en ‘cross-media creatie’ die digitale tv, het web, mobiele telefonie en andere media moeten laten samensmelten.

related partner content for mobile comes here

De deal tussen de twee bureaus is opmerkelijk omdat Dentsu en Asatsu-DK directe concurrenten zijn in Japan. Een rivaal van beide bureaus, Hakuhodo, sloot vorig jaar een soortgelijke overeenkomst met Daiko Advertising en Yomiko Advertising, aldus Adageglobal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in