Overslaan en naar de inhoud gaan

Chunk ID verandert naam in Chunk

‘We vinden het belangrijk dat onze naam zo kort en krachtig is, dat je 'm niet snel meer vergeet.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe naam gaat vergezeld van een nieuwe huisstijl. Martijn de Beijer, creatief directeur van Chunk zegt dat de naamsverandering een logische stap is omdat het bureau steeds meer voor grote, internationale klanten werkt. Wij vinden het belangrijk dat onze naam zo kort en krachtig is, dat je 'm niet snel meer vergeet.’

related partner content for mobile comes here

Het klantenportfolio bevat onder meer de merken Vodafone, Philips en Hema. Per 1 januari 2012 is Chunk lid geworden van de Vea.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in