
In opdracht van Man tot Man (een initiatief van Soa Aids Nederland, GGD Amsterdam en GGD Rotterdam-Rijnmond), maakte reclamebureau Woedend! de online campagne 'Homo zijn kan je leren'. De campagne heeft als doel om de gezondheid van jonge homo's te verbeteren. Vaak laten ze zich niet testen op HIV-SOA, noch weten ze dat ze zich gratis levenslang kunnen vaccineren tegen Hepatitis B en dat is gevaarlijk.
Woedend! vroeg regisseur Sanne Vogel tien jonge homo's te interviewen. Het reclamebureau: 'Zij praten in drie korte films zonder schaamte over seks. Wat ze wel weten staat in schril contrast met wat ze niet weten. Een mooie inleiding naar de website mantotman.nl.'
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstitutePEP-behandeling:
Van Bear tot Twink: Homo zijn kun je leren
Hepatitis B:
Van Gaydar tot Anal Training Kit: Homo zijn kun je leren
Viral load:
Van Rimmen tot Viral Load: Homo zijn kun je leren
Credits
Sjoerd van Elsen: Opdrachtgever Man tot Man
Paul van Uden: Art Director Woedend!
Annigje Jacobs: Copy writer Woedend!
Merien Kunst: Creatief Directeur Woedend!
Diederik Willebrandts: Productie Woedend!
Eline Paardekooper: Accountmanager Woedend!
Sanne Vogel: Regisseur Czar jr.
Robin Vogel: Camera, DOP, Editor Czar jr.
Karlijn Paardekooper: Producer Czar jr.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid