Bolletje kiest voor Mediaxplain
Bolletje heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie Mediaxplain geselecteerd om vanaf 2015 haar mediabelangen te behartigen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Nederlandse ontbijtmerk Bolletje heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie Mediaxplain geselecteerd om haar mediabelangen vanaf 2015 te behartigen. Het strategisch mediabureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de mediastrategie en de inkoop.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De bureaupitch werd begeleid door Cora Baas. De samenwerking tussen Bolletje en Mediaxplain start vanaf januari met de inzet van een multimediale campagne ontwikkeld door Etcetera. Elbert Ricken, hoofd marketing bij Bolletje, zegt uit te kijken naar de samenwerking met Mediaxplain.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(Beeld komt uit de televisiecommercial 'Bolletje Goed Bezig Verpleegster'.)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid