Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolletje kiest voor Mediaxplain

Bolletje heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie Mediaxplain geselecteerd om vanaf 2015 haar mediabelangen te behartigen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Nederlandse ontbijtmerk Bolletje heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie Mediaxplain geselecteerd om haar mediabelangen vanaf 2015 te behartigen. Het strategisch mediabureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de mediastrategie en de inkoop.

related partner content for mobile comes here

De bureaupitch werd begeleid door Cora Baas. De samenwerking tussen Bolletje en Mediaxplain start vanaf januari met de inzet van een multimediale campagne ontwikkeld door Etcetera. Elbert Ricken, hoofd marketing bij Bolletje, zegt uit te kijken naar de samenwerking met Mediaxplain. 

(Beeld komt uit de &;Bolletje Goed Bezig Verpleegster&;.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in